loading...
بهترین سایت تفریحی
هادی بازدید : 5478 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 نظرات (0)
دانلود آهنگ Fear of the Water از SYML

دانلود آهنگ Fear of the Water از SYML

دانلود آهنگ Fear of the Water از SYML

 

 

 

 

دانلود آهنگ بسیار زیبای "ترس از آب" از SYML با لینک مستقیم

 

 

 

 

 

 

به همراه متن و ترجمه + پخش آنلاین

 

 

 

 

 

 

"Download song from SYML called "Fear of the Water

 

 

 

 

 

 

 

متن و ترجمه آهنگ Fear of the Water:

 

 

 

 

Some ancient call, that I've answered before
It lives in my walls, and it's under the floor
اون توی دیوار هاست و زیر زمین

 

If this was meant for me, why does it hurt so much?
And if you're not made for me, why did we fall in love?
و اگه تو برای من ساخته نشده بودی چرا ما عاشق همدیگه شدیم؟

 

Oh no, oh no, oh no, oh no, oh no
اوه نه, اوه نه, اوه نه, اوه نه, اوه نه

 

A knock at my door, I thought I was alone
یه ضربه به در, فکر میکردم من تنهام

 

Unaware of what I thought I needed, I drop like a stone

If I'm not mistaken, then I was the last one to know
And if you return for me, I'd never want for more
و اگه تو برگردی پیش من, من دیگه هیچ چیزی نمیخوام

 

Oh no, oh no, oh no, oh no, oh no
اوه نه, اوه نه, اوه نه, اوه نه, اوه نه

 

You're dislocated, don't be like that
تو عوض شدی, اینطوری نباش

 

And you smile when you dive in, like you're never coming back
و لبخندت وقتی شیرجه میزدی, طوری بود که انگار دیگه برنمیگردی

 

So hold my body, yeah, hold my breath
پس بدنمو حبس, اره, نفسمو حبس میکنم

 

See your face when I blackout, I'm never coming back
صورتتو میبینم وقتی خاموش شدم, من هیچوقت برنمیگردم

 

Fear of the water, fear of the water
ترس از اب, تر از اب

 

(Oh no, oh no, oh no, oh no, oh no)
You're dislocated, don't be like that
تو عوض شدی, اینطوری نباش

 

And you smile when you dive in, like you're never coming back
و لبخندت وقتی شیرجه میزدی, طوری بود که انگار دیگه برنمیگردی

 

So hold my body, yeah, hold my breath
پس بدنمو حبس, اره, نفسمو حبس میکنم

 

See your face when I blackout, I'm never coming back
صورتتو میبینم وقتی خاموش شدم, من هیچوقت برنمیگردم

 

(Fear of the water)
ترس از اب

You're dislocated, don't be like that
تو عوض شدی, اینطوری نباش

 

And you smile when you dive in, like you're never coming back
و لبخندت وقتی شیرجه میزدی, طوری بود که انگار دیگه برنمیگردی

 

(Fear of the water)
ترس از اب

 

So hold my body, yeah, hold my breath
پس بدنمو حبس, اره, نفسمو حبس میکنم

 

See your face when I blackout, I'm never coming back
صورتتو میبینم وقتی خاموش شدم, من هیچوقت برنمیگردم

5 views بار
10 می 2020
 
 
00:00 00:00
آهنگ های بیشتر از SYML
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 1,137
  • بازدید کلی : 18,525
  • کدهای اختصاصی