loading...
بهترین سایت تفریحی
هادی بازدید : 885 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 نظرات (0)
دانلود آهنگ ۱۸۰ Daraga از Tamer Hosny

دانلود آهنگ ۱۸۰ Daraga از Tamer Hosny

دانلود آهنگ 180 Daraga از Tamer Hosny

 

 

 

 

دانلود آهنگ بسیار زیبای عربی "180 درجه" از تامر حسنی با لینک مستقیم

 

 

 

به همراه متن و ترجمه + پخش آنلاین

 

 

 

"Download song from Tamer Hosny called "180 Daraga

 

 

 

 

 

متن و ترجمه آهنگ 180 Daraga:

 

 

 

 

لو راجعه عشان تبعدی بینی و بینها
اگر برگشتی که منو اونو از هم جدا کنی

 

 

استنی دی خدت بالها کویس منی
صبر کن !! اون خوب هوای منو داره

 

 

و لا باعت و اتخلت عنی مش زیک خالص علی فکره
(و) اون نه منو فروخت نه تنهام گذاشت مثل تو نیست اصلا

 

 

 

الشخص اللی انتی عرفتیه دلوقتی اتغیر
اونی که تو می شناختی الان دیگه عوض شده

 

 

مش ممکن یطلع لحظه صغیر
محاله یه لحظه کم بیاره و کوچیک شه (قوی تر شده)

 

 

فی وحده معایه مش بتحیر مش خایف جمبها من بکره
یکی باهاشه که در کنارش از فردا نمی ترسه و حیرون نیست

 

 

و لا عمری هخون
و محاله (به اون) خیانت کنم

 

 

روحی سیبی روحی لروحی وضعی معاکی من الاول
برو و منو به حال خودم رها کن

 

 

خلاص ده اللی بینا خلاص میه و تمانین درجه اتحول
همه چی بینمون تموم شد و ۱۸۰ درجه تغییر کرد

 

 

الله یسهلک خدی نفسک و امشی یا بنتی
خدا به همرات ... مواظب خودت باش و برو عزیزم

 

 

 

انا مکتفی جدا بحبیبتی
من به عشقم (عشقی که الان در کنارمه) خیلی راضیم

 

 

 

مش ممکن اکرر تجربتی او ای کلام اتقال لیها
محاله این تجربه رو (با تو) تکرار کنم یا هر حرفی که به اون گفتی (رو فراموش کنم)

 

 

 

انا کنت زمان فاکر بعدنا مش بالساهل
یه وقتی فکر می کردم جداییمون آسون نیست

 

 

اتارینی کنت زمان جاهل
نگو که اون موقع من جاهل بودم

 

 

 

بتنازل عادی و بتساهل فی حقوق انا لیا کتیر فیها
از حقم می گذرم و آسون می گیرم ... از اون به من خیلی رسیده

 

 

و لا عمری هخون
و محاله (به اون) خیانت کنم

 

 

 

روحی سیبی روحی لروحی وضعی معاکی من الاول
برو و منو به حال خودم رها کن

 

 

خلاص ده اللی بینا خلاص میه و تمانین درجه اتحول
همه چی بینمون تموم شد و ۱۸۰ درجه تغییر کرد

 

 
 
00:00 00:00
آهنگ های بیشتر از Tamer Hosny
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 1,138
  • بازدید کلی : 18,526
  • کدهای اختصاصی